רכב ותחבורה 2017-05-21T15:26:29+00:00

רכב ותחבורה

ענף הרכב בישראל עומד בפני אתגרים רבים ומתאפיין בשיעורי מס גבוהים, חסמי כניסה קשים ובתביעות של הלקוחות לקבלת שירות מיידי. זאת לצד סטנדרטים גבוהים באיכות המוצרים. כמו כן לאחר קנייה, הנתפסת כקניה גדולה (רכב) דורש הלקוח שירות מצוין לאורך זמן וקניית מוצרים משלימים (כגון חלקי חילוף, צמיגים) במחירים נוחים ובתזמון מדויק.

 

אתגרים מרכזיים בתעשיית הרכב

  • גלובליזציה והתפתחות טכנולוגית
  • תחרותיות גבוהה עקב ריבוי שחקנים בשוק ודמיון רב בין המוצרים השונים
  • שמירה על נאמנות לקוח תוך גידול ברווחיות
  • שמירה על השקעה מאוזנת בין תחום השיווק והמכירות לתחום ה-After Sale
  • התאמת מערכות ממוחשבות לניהול ידע ומערכות IT מהירות, אמינות ומותאמות לצרכים בתעשייה

פתרונות

קבוצת נירם גיתן פיתחה מגוון פתרונות ייעודיים לתעשיית הרכב, על סמך ניסיון מצטבר והיכרות עמוקה עם הענף, המבטיחים שיפור וייעול תשתיות ממוחשבות, תהליכים והון אנושי מתאים:

  • ניהול שרשרת אספקה וחלקי חילוף – חלקי חילוף עשויים להוות מקור הכנסה רווחי יותר
    מאשר מכירות הרכבים עצמם
  • מודלים עסקיים – כגון A.P.M- After Part Management, A.P.M Score, המאפשרים
    ניהול כולל של רשת החלפים ומבטיחים רווחיות מוגברת ופרואקטיביות בעולם זה
  • שיפור ביצועים עסקיים – שיפור וייעול מתמיד של ביצועים עסקיים, הן לצורך העלאת רווחיות
    והן לצורך שמירה על יתרון תחרותי. זאת על-ידי יישום יתרונות כדוגמת
    Rapid Business Dashboard ו- IT System Implementation, המאפשרים "להתניע"
    את ביצועי הארגון תוך שימוש במערכות קיימות ללא השקעה בתשתיות חדשות
  • תוכניות הדרכה לתעשיית התחבורה – הטמעה של כל פתרון, או פיתוח, חדשים תובעת
    תוכנית הדרכה ברורה ומותאמת במדויק. בנירם גיתן פותחו תוכניות הדרכה מקיפות וייעודיות
    לענף הרכב, זאת לצורך הבטחת אחידות בסטנדרטים שהוגדרו ושיפור מקצועיות
  • אסטרטגיית לקוח – פיתוח של מגוון פתרונות המותאמים לשימור קשרי לקוחות בתעשיית
    הרכב