תקשורת 2017-05-21T15:26:29+00:00

תקשורת

ענף התקשורת, מהדינמיים והמשמעותיים מענפי המשק בישראל, מאופיין בקדמה טכנולוגית, בתחרותיות גבוהה וברגולציה מורכבת.

אתגרים מרכזיים בענף התקשורת

  • מעורבות גורמים מקצועיים רבים בשרשרת האספקה ללקוח
  • ניהול פרויקטים גדולים הדורשים משאבים רבים ועמידה באבני דרך
  • קושי ב"תפירת" פתרון ייעודי לפי צרכי הלקוח מתוך מנעד רחב של מוצרים ופתרונות
  • שמירה על נאמנות לקוח ומניעת נטישה – קושי בבידול במוצרים ואיכות השירות אל מול המתחרים
  • שינויים תכופים ברגולציה ובתנאי השוק

 

פתרונות

  • תכנון, הקמה ושיפור ביצועים במערכי שירות ומכירה – הקמת תשתית אסטרטגית למימוש יעדי הארגון על-ידי איתור בעיות מהשורש, תוך בחינת הערך המוסף בכל שלב בתהליך העבודה, בחינת הגדרות תפקידים ובניית שגרות מדידה ובקרה. קבוצת נירם גיתן מתמחה בפתרונות ייעודיים לתחום זה כגון: אפיון והתאמה של מערכות CRM וקונפיגורציה, תכנון ויישום מודל תגמול לאנשי מכירות, מודל אופטימיזציה לשיבוץ טכנאים ועוד
  • ניהול שרשראות אספקה ללקוח – תכנון וניהול שרשרת האספקה לאורך כל מחזור חיי ההזמנה ותפעולה, תוך שיפור יכולות הבקרה וצמצום עלויות תפעוליות
  • ניהול קשרי לקוחות – גיבוש תפישת שירות ייעודית ללקוחות והטמעתה ביחידות השונות, על מנת לאפשר את גידול בנאמנותם, שביעות רצונם והרחבת פעילות הלקוחות עימם. זאת תוך שילוב מקצועיות גבוהה בתהליך המכירה ושירות של ה-After Sale
  • פתרונות למידה והדרכה – ליווי ארגונים בחשיבה אסטרטגית והטמעה של תפיסות הדרכה ולמידה מתקדמות, במציאות ארגונית, דינמית ובהתאם לתנאי השוק והרגולציה, תוך תרגום צרכי הלמידה בארגון לתוכנית הכשרה והתפתחות