Re Inventing Retail – המודל ההיברידי: המצגת של רם יאולוס בוועידת הקמעונאות

דף הבית » בלוג » Re Inventing Retail – המודל ההיברידי: המצגת של רם יאולוס בוועידת הקמעונאות

Re Inventing Retail – המודל ההיברידי: המצגת של רם יאולוס בוועידת הקמעונאות

רם יאולוס, מנכ"ל קבוצת נירם גיתן NGG ומחבר הספר "עידן הדחיפות", הציג בוועידת הקמעונאות של מידע כנסים את השינויים שעובר ענף הקמעונאות בארץ ובעולם; כמו כן הציג את המודל ההיברידי שפותח בקבוצת נירם גיתן NGG. צפו 


על מנת שארגונים ישרדו בעידן של הפרעה, עליהם לפתח יכולת להרכיב מערך פעילות רב מימדי ולהגדיר את עצמם בתוכו. המערך הקמעונאי העתידי הוא market place היברידי, הבנוי על שילוב מימדים, כל ארגון באופן הנכון עבורו; חייב להיות שילוב בין זירת מסחר (לא רק חנות דיגיטלית) לבין מרחב פיזי (לא בהכרח חנות), שרשרת אספקה אפקטיבית עם מערך מידע מפותח, שיתופי פעולה וטכנולוגיה שמחברת בין הכל. (מתוך הרצאתו של רם יאולוס בוועידת הקמעונאות – ינואר 2019)

 

המודל ההיברידי במגזין דה מרקר
חברות טכנולוגיות מוציאות פיתוח מישראל: עולם בהפרעה, לא רק בקמעונאות
מה הקניונים צריכים לעשות כדי לא להפוך לפילים לבנים? רם יאולוס בראיון ל"צבע הכסף" ברשת ב'
מאת | 2019-01-16T20:50:09+00:00 10 ינואר , 2019 |

השאר תגובה